کلیدی ساده برای کیهان رونمایی شد - کائنات

Wiki Article

ذهن شما از سلول های نورونی تشکیل شده است که این سلول های نورونی در حال تولید فرکانس در جهت خواسته و نا خواسته هایتان می باشد.

اگر تمارین را همان طور که گفتیم انجام دهید در همان روزهای اول نتایج فوق العاده ای میگیرید.

نمیدونم شنیدید یا نه ؛ ولی میگن بعضی وقتا بعضی آدما وقتی یه گناهی میکنن سریع متوجه میشن یا عذاب وجدان میگیرن و یا در همین دنیا تقاص کارشونو پس میگیرن… برعکس بعضی ادما ساعت ها گناه مرتکب میشن تازه خوشحالم هستن و همچنان به کار غلطشون ادامه میدن و زندگیشون به بهترین روال میره جلو…این دلیلش این نیست چون همیشه کارای خوب میکرده همیشه زندگی خوبی داره

یکی از مهمترین رمز و راز کائنات، شکرگزاری می‌باشد. بابت هر چیزی که در زندگی خود دارید شکرگزار باشید. شکرگزاری باعث می‌شود که انگیزه به شدت قوی در جهت رسیدن به اهدافتان پیدا کنید.

قوانین کارما هم بر منطق و تعقل استوار و کاملا قابل انجام و باعث پیشرفت .

خیلی از افراد تصور میکنند درخواست کردن از چیزی یعنی نالیدن , شکایت و گدایی کردن که این یک اشتباه بسیار بزرگ است که باعث شده افراد نخواهند و به چیزی که لينک مقاله میخواهند نرسند .

باید هر لحظه با هجوم ِافکار منفی به ذهن تان این تصویر را داشته باشید که «من باید روی افکار مثبت و احساسات خوب تمرکز داشته باشم» به این واسطه می توانید آرام آرام خود را به فکر های مثبت عادت دهید و نه افکار ِسیاهی که آینده را برای شما تیره و تار می کنند.

کائنات دارای روح میباشند و صدایتان را می‌شنوند . کائنات قدرت این را دارند که شما را به تمام خواسته ها و هدف هایتان برسانند .

موفقیت و پیشرفت شما اصلا به شرایط الانتان ربطی ندارد، اگر وضع مالی، سلامتی، روابط و… مناسبی ندارید دلیل نمی‌شود که دیگر نتوانید در زندگی خود پیشرفت کنید و به رویاهایتان برسید.

چرا که نه؟ منطقی است. این اعتقاد که اعمال گذشته بر سرنوشت ما در حال اثر می‌گذارند، کاملاً منطقی به نظر می‌آید.

انگلش کپتان معین علی کو لاہور سے زیادہ کراچی کے کھا نے بھاگئے

هرچقدر برای کاری انرژی بگذارید، همان قدر نتیجه می‌گیرید. اگر نتیجه پایانی چیزی را از خود به جای نگذارد، از ارزش اندکی برخوردار خواهد بود. انرژی و نیات، مولفه‌های اساسی هستند که اهمیت نتایج پایانی را تعیین می‌کنند و بعبارت دیگر ارزش حقیقی هر چیزی را انرژی و نیتی که برای انجام آن صرف شده است تعیین می کنند.

اینک با رعایت این چند نکته خیلی راحت بهشت دنیوی را بدست میآورید تا به بهشت اخروی هم برسید.

کارما چیست شاید مهم ترین سوال افرادی که به دنبال مفهوم کارما هستند این باشد که چطور می توان از قوانین کارما آسیب کمتری دید و بعد آیا می شود با استفاده از قانون کارما در خود و زندگی خویش تحولی ایجاد کرد؟ در واقع همه به دنبال فهم قوانین کارما برای کنترل زندگیشان هستند.

Report this wiki page