سئو و حقیقتی درباره آموزش سئو که هیچ کس پیشنهاد نمی کند

Wiki Article

سئو تفاوت یک سایت موفق که جایگاه خوبی در نتایج جستجو کسب کرده و بازدیدکننده زیادی را جذب میکند را با سایر رقبا مشخص میکند.

به جرات میتوان گفت که مهمترین و تاثیرگذارترین فاکتور برای موفقیت یک سایت توجه به استانداردهای سئو هنگام طراحی و کدنویسی آن است.

گاهی اوقات هم مسیر اونقدر جذابه و استراتژی مون درسته که با قدرت بیشتر به سمت قله حرکت می کنیم. احتمالا در مسیر رسیدن به بالای قله خطرات مختلفی را هم تجربه کنیم.

سئو در رابطه با استانداردهایی سخن می‌گویید که قرار است به شما کمک ‌کند تا ارتباط بهتری با مخاطبین خود ایجاد کنید.

ما قبلا توی گوگل ستاره برامون نشون میداد ولی برداشته شد چند وقت پیش، حالا ما برای اینکه توی گوگل ستاره هامون و دوباره نشون بده از مدل زیر استفاده کردیم:

دانش سئو وابسته به زبان یا فرهنگ خاصی نیست ولی پیاده سازی تکنیک های آن در ارتباط مستقیم با تولید محتوا و تعامل با کاربر است.

زیرا یکی از بهترین روش های بازاریابی است که تبدیل به مشتری بالایی دارد نسبت به سایر روش های بازاریابی

وقتی چندین سال سئو کار باشید متوجه می شوید که صبر شما بیشتر از سایرین خواهد شد، منطقی تر با بحران ها برخورد میکنید و در تصمیمات خود این صبر و منطق را لحاظ می کنید.

من فکر میکنم اولین قدم برای داشتن یک تعریف مناسب از سئو، اینه که بفهمیم چه چیزهایی در اصل سئو نیستند.

این یعنی شما و گوگل در حال کار متقابل با یکدیگر هستید تا بهترین نتیجه (غذا) را به کاربر برسانید.

سئو یعنی به موتورهای جستجو بگوییم ما بیشتر از دیگران مخاطبمان را دوست داریم!

تعبیر بسیار جالبی داشتید. استفاده از مثال های اینچنین برای بازتعریف مفهوم سئو کمک میکند تا افرادی که به تازگی با این حوزه آشنا میشوند درک بهتری از مفاهیم مرتبط با آن داشته باشند. از اینکه نظر خود را با ما به اشتراک گذاشتید سپاس گزاریم.

گاهی اوقات هم باید از طناب استفاده کنیم و یواش یواش بالا بریم ( لینک سازی ) گاهی اوقات در دامنه کوه خسته میشیم و کلا بی خیال کوهنوری.

یک سئو مستر خوب، باید توانایی انطباق چک لیست‌های عمومی سئو با شرایط پروژه اش رو داشته باشه. در اینصورت سئو فرآیندی بسیار ساده و شیرین داره. بررسی مارکت، بررسی سطح رقابت و کیفیت رقبا، انتخاب کوئری های مناسب و در نهایت زمانبدی درست به متخصصان سئو کمک می‌کنه تا فضای رازآلودی که عموم مردم از سئو دارند شفاف بشه و بتونه علاوه بر کسب رتبه و بازدید خوب، مشتریان جدید رو برای پروژه ایجاد کنه.
اگر از انتقال صحیح فرآیند مطمئن هستید و همه چیز به درستی انجام شده، بایستی صبر کنید. متاسفانه در چند ماه اخیر گوگل به شدت با مشکل ایندکس مواجه شده و گزارشات زیادی در این باره در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است.

برای همینه که هر سال چندین و چند بار الگوریتم های خودش رو تغییر میده و به روز میکنه.

به عنوان یک تعریف ساده میتوان گفت، سئو یعنی موتورهای جستجو را قانع کنیم تا سایت ما را در صفحه اول نتایج جستجو به کاربران نمایش دهند.

البته وبسایت *** هم خوبه یا وبسایت *** ولی این تخصصی تر بود گفتم به شما هم پیشنهاد کنم.

وب مسترها و شرکت های بهینه سازی موتور جستجو: شرکت هایی که با استفاده از یکسری ابزار و مهارت ها تلاش می کنند رتبه وب سایت ها را در صفحه نتایج موتور جستجو افزایش دهند

لینک سازی به دو بخش اصلی داخلی و خارجی تقسیم میشود. لینک سازی داخلی موجب میشود که گوگل درک درستی از ساختار سایت و ارتباط موضوعی صفحات داشته باشد و لینک سازی خارجی ارزش و اعتبار هر صفحه در فضای اینترنت را مشخص میکند.

علاوه بر متخصصین و فعالان سئو در ایران باید به نظر و تعریف افرادی که در سطح بین المللی شناخته شده هستند نیز توجه کنیم.

ویدئو زیر ارائه مهندس امین اسماعیلی در سیزدهمین دورهمی کندو است که فرآیند یادگیری سئو از داده تا دانایی را به خوبی تشریح کرده است. در این ویدئو تعاریف متخصصین سئو از این مفهوم به عنوان اطلاعات اولیه به کار گرفته شده است.

خیلی خوشحالم که وبسیما تونسته این فرصت رو برای کارشناس های کشورمون فراهم کنه تا بیشتر خودشون رو نشون بدن. خیلی ممنون ازتون.

با توجه به تحریم های گوگل برای ایران، امکان تایید مالکیت برای یک موقعیت در نقشه گوگل وجود ندارد. در نتیجه اگر به ایمیل قبلی خود دست رسی ندارید تفاوتی در پاسخ گویی ایجاد نمیشود.

این مدل نشانه گذاری برای محتوای سریالی استفاده میشود. مثلا یک مجموعه کتاب، فیلم‌‌های چند قسمتی یا سریال‌هایی که چندین فصل دارند.

زمانیکه یک صفحه از سایت شما در منوی اصلی سایت قرار میگیرد به واسطه لینک سازی خوبی که برایش انجام میشود جایگاه بهتری در نتایج جستجو کسب می‌کند. اگر این صفحه از نظر سئو ارزش و اهمیت زیادی ندارد حذف آن از منوی اصلی تصمیم خوبی است ولی اگر صفحه مهمی در سایت شماست این کار را نکنید.

به نکته جالبی اشاره کردید. خلاقیت میتواند نقش بهترین دوره آموزش سئو بسیار مهمی در سئو داشته باشد.

واقعا تشکر میکنم از تیم محترم وبسیما که اینقد حرفه ای و بروز و همچنین دلسوز هستن .

Report this wiki page